Çarşamba, Aralık 22

Windows Again


Mac maceram bu sefer kısa sürdü. Yüklediğimin 3. gününde hata verince vazgeçtim ben de uğraşmaktan. Belki ileride orijinal bir imac alınca devam ederim mac'e.  Ben de işletim sistemsiz kalmamak için ne zamandır fırsat beklediğim windows 7 64 bit'i kurdum.  Henüz performans olarak bir farkını göremesem de (kuralı 24 saat bile olmadı :D ) böyle devam edeceğim sanırım. Bir de kararlıyım, her şeyin yüklemesi bitince sistemin imajını alıp yedekleyeceğim.


Acronis sağolsun, bir seferde sistemin o anki yedeğini alıyor, ve ilerde sistemde sorun çıktığında sorunsuzca geri yüklüyor. Böylece; format at, dosyaları yükle vs derdinden sizi kurtarıyor. Bir nevi mac'deki time machine gibi. İlla bedava bir alternatif kullanırım diyorsanız da macrium reflect var. Hem hızlı hem de ücretsiz.
Seçim size kalmış. Ancak sistem performansına önem veriyor, en ufak yavaşlamada formaaaaaatttt çığlıkları atıyorsanız, bu programlar tam size göre.