Cuma, Ekim 1

Uzun ara

3-4 gündür yazmadığımın farkındayım ancak şimdi geri döndüm. Geciktirildim (gandalf gibi söylemek istedim ama siz tabi sesi duyamıyorsunuz) ve en önemlisi hala gücümü aşan şeyler var. Kısaca başıma gelen maceraları anlatmak gerekirse;

Salı günü bilgisayarım bozuldu ki başlı başına bir hikayedir. Tamam tamam kabul ediyorum ben kurcalayarak bozdum, ana insan kurcalamadan öğrenemiyor ki :) Cd sürücüm uzun 3 aydır bozuk yatıyordu, ve ben sanal sürücü ile ingilizce windows 7 home premium yüklemiştim. Fakat canım ultimate'e yükseltmek istedi. Ayrıca bu sayede türkçe dil dosyası da yükleyebilecektim. (ingilizcem fena değil ama kullandığım aletleri kendi dilimde kullanmaktan çok memnunum.)

Ancak dvd rom'um bozuk olduğu için o işi de windows update'den yapmam gerekti. Başarılı bir biçimde yaptım, dil dosyasını yükledim. Ama o da ne; sağ altta küçük bir yazı: windows 7 sürüm 7600 deneme sürümü falan fıstık... Tabi bu ufacık yazı beni sinir etti. Bende netten bulduğum yöntemlerle kaldırdım. Ama o da ne , restarttan sonra pc hiçbir biçimde başlamıyor. Ne yaparsam yapayım, başlangıç onarmaya girmeye başladı. İşin kötüsü orası da sorun düzeltilemedi deyip topu bana atıyor. Cd sürücüm bozuk olduğu için format ta atamadım ve salı böylece nihayete erdi. (şu sıralar lotr ile tekrardan haşır neşirim ve çevirinin mükemmelliği aklıma kazındı -tekrar-)

Çarşamba ilk işim Sankopark'a gidip yeni bir dvd writer almaktı tabi ki. Gold bilgisayar sağolsun ucuza güzel bir dvd writer almama yardımcı oldu. Geri gelip kasayı söktüm ve dvd'yi monte ettim. Ondan sonra tabi bir heves iatkos s3 kurmaya kalktım. Biraz uğraştırdı ancak enerjimin azını ve sabrımın çoğunu götürdü. Bittikten sonra kernel panic almaya başlayınca uğraşmaktan vazgeçtim. Tekrardan elimdeki dvd'den windows 7 ultimate kurdum. Çarşamba gecesi 4'e kadar oturdum bu kutlu olayın tadını çıkarmak için

Perşembe sabahı puslu bir şafağa uyandım :D Derse gittim ve döndüm. Fakat dersler sisler arasında geçti sanki ve bende pek bir şey hatırlamıyorum. Gelip bir güzel uyudum. Akşamına yazmayı planladığım bu yazı kafamda henüz netleşmemişti ancak şimdi fark ediyorum ki o zaman yazsam güzel olmayacaktı. Kitabın gazına battle for middle earth oyununu indirdim. (ondan önce age of empires 2 ile kendimi oyaladım.) Tabi bu sırada fifa 11 ile de biraz haşır neşir oldum fakat bunlar başka yazıların konularıdır, başka zaman anlatırım. Üzerinize afiyet güzel bir grip oldum fakat bu tamamen benim ehemmiyetsizliğim. O yüzden dün de yazamadım.


Nihayet günümüze gelirsek, sabahtan hasta halimle yattım , sonra yine bfme oynadım ancak şimdi yazabildim bu yazıyı. Kısaca yazısız geçen günlerin özeti bu. Az gibi gözükse de günlerim dolu dolu geçti ki anlatmadığım nice olaylar oldu. Onları da başka zaman anlatırım artık.